(VIRAL) Panas!!! Perempuan Ini Tawarkan Wang untuk Lelaki Yang Boleh Menghamilkannya...

loading...
Panas!!! Perempuan Ini Tawarkan Wang untuk Lelaki Yang Boleh Menghamilkannya


Seorang wanita dari Romania barat memuat naik status di laman sosial Facebook, wanita itu akan membayar £ 350 atau lebih kurang RM 1,405.22 bagi lelaki yang boleh "menghamilkannya", Sabtu (21-3-2015).

Andelina Albu (25) dalam akaun Facebooknya mengatakan "daripada membuang masa pada hubungan yang tak jelas, saya akan membayar £ 350 bagi lelaki yang boleh membuatkan saya mempunyai anak"..

Dalam akaun facebooknya ia juga mengatakan dirinya tidak tertarik membina hubungan dengan lelaki ataupun mempunyai suami, kerana menurutnya lelaki itu sangat kasar dan keras.

Namun dalam kenyataan ia tidak akan sembarangan memilih lelaki yang menghamilkannya, dia mahukan lelaki tersebut haruslah berpotensi memberikannya anak dan juga sihat.

Bagi sesiapa yang berminat akan temui Adelina dan bersedia melakukan beberapa siri ujian kesihatan.

 "Saya sudah dewasa, saya inginkan sekarang seorang bayi - bukan seorang lelaki"..

Tentu saja post Adelia ada respon dari ramai lelaki yang sangat bersedia menerima cabaran tersebut.

 Diantaranya dari akaun bernama Petru Manescu mengatakan "Aku tertarik , di mana dan bila-bila".

Namun ada juga beberapa wanita memberikan nasihat kepada Adelia , seperti dari akaun Aluna Jalea
 "Aku sangat suka dengan cara kau , aku harap kau benar-benar memilih untuk menerima lelaki" ..

Melihat banyaknya respon yang masuk Adelia membalas dengan mengatakan .
 "Setakat ini saya belum melihat keseriusan dari anda semua , kelihatannya anda hanya ingin bermain - main saja"
loading...

0 Response to "(VIRAL) Panas!!! Perempuan Ini Tawarkan Wang untuk Lelaki Yang Boleh Menghamilkannya..."

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close