(VIRAL) Setiap Malam Mengalir Air Mata, Kini Gadis Ini Berjaya Miliki Range Rover dan Audi Pada Usia 24.. INILAH HASILNYAA..

loading...

Setiap Malam Mengalir Air Mata, Kini Gadis Ini Berjaya Miliki Range Rover dan Audi Pada Usia 24


Kejayaan itu bukan dinilai sebanyak mana seseorang itu memiliki harta tetapi dinilai dengan kegigihan seseorang itu sehingga berjaya mencapai dan memiliki apa yang diidamkan. Itu baru lah dikatakan berjaya.

Itulah kisah yang Siakap Keli ingin paparkan kali ini yang mana seorang wanita, Ainin Sofieya yang latar belakangnya bukanlah dari keluarga yang senang. Jauh sekali untuk memiliki kemewahan seperti yang dikecapinya sekarang.

Namun berkat usaha gigih bermula dari bangku sekolah lagi sehinggalah mampu memiliki sebuah banglo dan kereta mewah. Harapan kami berkongsikan kisah ini supaya dapat dijadikan inspirasi kepada pembaca yang mana hendak seribu daya tak hendak seribu dalih.

Assalamualaikum.. Nama saya Nik Ainin Sofiya Bt Nik Mahmood dan berusia 24 tahun. Saya ingin berkongsi serba sedikit tentang perjalanan hidup yang bermula dari ZERO.

Saya bukanlah datang dari golongan yang senang dan ianya bukan mudah untuk saya kecapi apa yang saya ada sekarang. Ayah saya telah meninggal sewaktu saya dan adik2 masih kecil. Ibu saya lah yang bertungkus lumus menjaga saya dan adik-adik..

loading...

0 Response to "(VIRAL) Setiap Malam Mengalir Air Mata, Kini Gadis Ini Berjaya Miliki Range Rover dan Audi Pada Usia 24.. INILAH HASILNYAA.."

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close