(VIRAL) Luluh Hati Ini Bila Seorang Ibu Terpaksa Tinggalkan Bayinya Di Depan Rumah Orang

loading...

Luluh Hati Ini Bila Seorang Ibu Terpaksa Tinggalkan Bayinya Di Depan Rumah Orang

***Alangkah sedihnya melihat nasib yang menimpa si kecil yang baru dilahirkan ke dunia ini. Atas kesempitan hidup, ibu kepada bayi ini terpaksa mengambil tindakan yang tidak akan diambil oleh mana-mana ibu yang lain.




Wanita ini terpaksa meninggalkan anaknya di hadapan rumah orang lain dan amat berharap keluarga terbabit dapat menjaga serta membesarkan anaknya seperti ana#k kandung mereka sendiri.

Apa yang lebih menyedihkan, wanita itu juga telah berjanji tidak akan kembali untuk menuntut bayi itu.


Baca surat menyedihkan dari si ibu kepada bayi berkenaan;

Assalamualaikum encik. Saya memohon maaf kerana meletakkan anak saya di rumah encik sekeluarga.

Saya tidak mampu membesarkan anak ini atas masalah kewangan dan keluarga saya tidak pernah kenal encik sekeluarga. Tetapi saya amat berharap encik sudi memberikan perlindungan kepada anak saya atas apa cara sekali pun.

Saya amat gembira jika encik sekeluarga sudi membesarkan anak ini seperti anak encik sendiri.

Saya berjanji atas nama Allah, saya tidak akan kembali di masa hadapan untuk mengambil anak saya kembali.

Saya memohon jasa baik encik sekeluarga untuk menjaga dan membesarkan dia.

Terima kasih.








**Walaupun tindakan yang diambil oleh wanita ini agak kurang tepat, bersyukur kerana dia tidak membuang bayinya seperti mana pasangan muda yang lain.
loading...

0 Response to "(VIRAL) Luluh Hati Ini Bila Seorang Ibu Terpaksa Tinggalkan Bayinya Di Depan Rumah Orang "

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close